Handelsbetingelser for iBeacon.dk

Emplate ApS
Helsingforsgade 27C
8200 Aarhus N
CVR: 36031034
E-mail: info@ibeacon.dk

For at kunne handle på iBeacon.dk skal du acceptere følgende handelsbetingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser dem grundigt igennem.

Alle varer leveres så længe lager haves. Vi vil altid bestræbe os på, at afsende din ordre samlet. VI TAGER FORBEHOLD FOR TRYKFEJL, LAGERSTYRINGSFEJL OG PRISÆNDRINGER. Endvidere kan vi ikke garantere, at farverne på vores hjemmeside stemmer 100% overens med virkeligheden, da dette også er afhængig af opløsningen på din computer.

Betaling

Ved afgivelse af ordre garanterer du for, at alle de oplysninger du opgiver er korrekte, at du er over 18 år og autoriseret bruger af det anvendte betalingskort og at der er dækning på det pågældende kort.

Vi modtager betaling med VISA-dankort, VISA, VISA electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkl. moms.

Sikkerhed

Når du afgiver en ordre på iBeacon.dk bedes du oplyse navn, adresse, telefonnummer samt e-mail adresse. Vi er ansvarlige for sikker opbevaring og garanterer for, at disse ikke videregives til udenforstående.

Levering

Hvis der ønskes forsendelse af en ordre pålægges et fast forsendelsesgebyr. Prisen for dette gebyr pålægges under bestillingen af ordren.

Emplate ApS ekspederer og afsender ordrer indenfor 2 hverdage efter modtaget ordre. Dette gælder for varer der er på lager på bestillingstidspunktet.

Ordren vil som udgangspunkt blive leveret med GLS.

Reklamation

Emplate ApS kontrollerer alle varer inden afsendelse. Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på iBeacon.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af de konkrete forhold.
Du bedes venligst reklamere i ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen være rettidig.

Reklamationen skal selvfølgelig være berettiget og defekten ikke opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis den billigste form for returfragt.

Vi har brug for følgende information, når du returnerer varen: beskriv problemet så detaljeret som muligt. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage og husk at få kvittering for afsendelse, så vi kan refundere dine fragtomkostninger.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og lignende.

Send en mail til info@ibeacon.dk med ordrenummer og reklamationsårsag og vi sender en returlabel. Husk at få kvittering for indlevering af pakken.

Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:

  • har modtaget din vare
  • får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  • får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på e-mail til info@ibeacon.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse. Dette skal ske senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Der kan dog forekomme højere forsendelsesudgift ved tilbagelevering fra europæiske lande og øvrige lande. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskab og den måde, den fungerer på. Altså – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Har varen været prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, vil vi betragte den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man gør i en fysisk butik. Du kan afprøve varen, men ikke tage den i brug. Vi tager ikke varer retur uden original emballage og med det komplette indhold af det købte produkt.

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Emplate ApS, Helsingforsgade 27, 8200 Aarhus N. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Updating…
  • Ingen produkter i kurven.